onsdag 17 november 2010

2 inlägg på 1 dag.

Nu är jag less...
Jag tog callit med mig ut i skogen och där plockade jag hem 2 små mini granar.
Sen satte jag upp den röda klockan och röda ljuslycktan.
Naturligtvis spelade jag också carolas julskiva.
Nu längtar jag tills pyntningen börjar på allvar.

Bilden av den ena mini granen blev suddig, men batteriet till kameran tog slut, och jag ville ju visa den.



I dag bad jag också Mina ta hem lite kartonger från hennes jobb.
Dom är redan fyllda med pyssel och lite vitt.
För nu ska mitt andra vita fram.
Nu ska man bara hitta allt, för jag har en benägenhet att sprida ut mina saker.
Kanske inte så konstigt när man har så litet hus.

Nu väntar middag.

Kram Åsa


2 kommentarer:

  1. Du är så duktig och pysslig, önskar att jag hade en del av det. Krya på dig. Hörs imorgon kram//Camilla

    SvaraRadera