onsdag 24 november 2010

Kunde inte....

Som ni förstår, så kunde jag inte vänta längre.
Jag går ju ändå hemma hela dagarna, och nu kunde jag bara inte hålla mig längre.

Samma bild men med blixt.
Visste inte om jag skulle sätta upp mina röda i rummet, men nu när det är gjort känns det bra.
Dom här gardinerna är i från Indiska.
Köpte dom för några år sedan, men dom fanns att köpa även i fjol.

Sen har jag gjort i ordning Advents ljusen, och som ni ser så går det bra även med batteridrivna vax ljus.
För er som inte vet, så har L syrgas här hemma, och då får man inte ha levande ljus.


Inte bästa bilden, men ett rött hjärta, och mina egen målade tomtepar.

Även här batteri ljus.

Synd att det blir så skarpa kontraster när man använder blixt.
Tilda har i alla fall fått sällskap av ett rött hjärta, och en röd boll.
Har även bytt i Tv rummet, men jag har inte satt upp stjärna eller ljusstakarna än.
Ska få vänta i alla fall tills i morgon.
Här har det snöat hela dagen, men det gör ju ingenting då man städar och stökar.
Ha en trevlig kväll!
Kram Åsa






1 kommentar:

  1. Så mysigt. Men här får ni inte julstämning när ni kommer på juntan imorgon. Kram. Camilla

    SvaraRadera