torsdag 18 november 2010

Sparktur.

Lovisa har börjat träna Mikko lite grann.
Här dansar han.


I dag har jag tagit fram sparken, det är bara att passa på medans det går.
Hundarna har ju inte fått just någon motion nu när vi varit sjuka i huset.
Det var så härligt att se hundarna få springa av sig.
En sån vit blev det i dag.

Sen i dag råkade jag ramla över dessa ljusstakar, som skulle utgå ur sortimentet på granngården.
60 cm höga och endast 149 kr / styck.
Dom kommer att bli fina i fönstret i stugan.



Törs jag visa?
Tomten är endast framme för att jag nyss har målat den, annars skulle den inte ha fått komma fram ännu.
I morgon ska jag ÄNTLIGEN till optikern.
Behöver nya glasögon, för jag ser väldigt dåligt nu.
Och jag ska bara be om receptet, för jag har redan beställt glasögonen på nätet.
Några tusen billigare.

Nu ska jag mysa i soffan framför tv:n
Sov gott !
Kram Åsa





1 kommentar:

  1. Tur att du kan skylla på att den är nymålad så det blev mer legalt med en tomte redan. Hoppas det gick bra idag på Eni och lycka till imorgon hos optikern. Kram //Camilla

    SvaraRadera