måndag 15 november 2010

Vilken envis förkylning...

3 dagar och inne på 4:e dagen med feber...
Jag hann bara vara frisk ung 1 vecka så var det dags igen.
Det började med nackspärr, sedan kom febern och ont i kroppen.
Nu är det feber, hosta och besvär med bihålerna.
Nej, nu ska jag sluta gnälla, tänker på vad Lovisa brukar säga.
- det finns alltid nån som har det värre.

I dag börjar Mina sin praktik på Konsum här i Ursviken.
Hon har fått praktikplats året ut, för sedan flyttar hon till Sundsvall, först och främst i 5 månader, sen får vi se.

Tro det eller ej, men Lovisa är fortfarande frisk (ska kanske inte säga det, för i morgon kanske...)
Nej, nu blir det vila en stund medans alla är borta + att hundarna sover.

Hoppas ni alla får vara friska!
Kram Åsa

3 kommentarer:

  1. Hoppas du blir frisk snart kära syster!! Kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dig Åsa! Du får visst klaga :) du har haft rätt mycke nu.... du kanske skulle dricka juicen! Har ni kvar så sätt igång!!! Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Vi får kurera oss, för denna förkylning verkar vara hur envis som helst. Om jag inte får sova inatt igen så måste jag nog sjukskriva mig igen och då måste jag till läkare. Krya på er i ert hus. Kram // Camilla

    SvaraRadera