tisdag 9 november 2010

i dag...

I dag har jag inte gjort mycket, men man behöver väl sådana dagar också.
Min Maja ska i alla fall laga middag i morgon, så att det är färdigt när jag och Lollo kommer i från lassa.
Härligt, för det är inte heller varje dag....
Spexarna Karin och Lovisa, dom ska ses i morgon, då det blir dropp hela dagen.
Ska se till så jag har med mig lite pyssel, för annars blir det en så lång dag.
Stickning, tror jag, men jag är sugen på att virka ett pall överdrag, som jag sett i en blogg.

Sen har jag sett en som stickade ett överkast/ filt med STORA stickor.

Tror jag ska kolla om det finns så stora sticknålar som jag vill ha, annars får jag försöka tillverka egna...

Nej, nu vart jag faktiskt pysselsugen.

Tjingeling !



2 kommentarer:

  1. Vilken mysig liten blogg jag hittade här då! =)

    Ha en skön dag

    Kram Dessie

    SvaraRadera
  2. Hej, så roligt att hitta en till bloggare i stan.Ha en bra dag.
    Theres

    SvaraRadera