lördag 6 november 2010

Lördag ,med vedstapling...

Min Ängel Mina följde med till stugan idag också, så jag och hon staplade ved, medans Micke byggde klart vedhuset.
Än är det kvar ved att bära, men kanske i morgon blir vi klara.

Just nu är Micke på hockey, men när den är slut, så ska han vidare till Piteå för att tävla i Bowling.

Går han till final, så stannar han och sover i Piteå, men annars kommer han hem i natt.

Själv har jag tänkt åka en sväng till Camilla och få hjälp med att börja sticka handledsvärmare.

Camilla påstår att hon inte kan, men jag tror att med moraliskt stöd klarar jag mej alldeles själv.

Nej, nu ska jag snygga till mej lite...

Kram alla, i morgon är det Söndag och då bjuder jag på nya bilder från stugan.

Tjingeling !


1 kommentar:

  1. Tack för en härlig kväll. Du stickade super snyggt.

    SvaraRadera