söndag 7 november 2010

Har ni väntat?

Hejsan!
Brorsan, han gjorde som han brukar...
SMET.
Han var borta mer än 1 timme, så medans Micke letade, så staplade jag ved.
Inte den vackraste bilden, men här ser ni vedhögen.

Titta noga bakom träden, där har Mikael nu byggt ett vedskjul.



Samma snygga panel , som på huset.
Vi får måla den röd som bodan till sommaren.


Till slut, så var all ved i ved skjulet.
Medans jag bar ved, tänkte jag på råttorna som hade bott i vedhögen.
Tror att dom satt i skogen och längtade tills jag skulle fara, så dom fick flytta in i det fina huset, med väggar och tak.
Det hann bli så mörkt innan jag var färdig , så jag kunde inte ta några bilder på huset, men det kommer en annan dag.
På väg hem blev vi bjudna till C och M på middag, lika gott som vanligt.
Tusen tack för middan !
Nu ska jag mysa en stund med flickorna, för i morgon är det skola igen.
Ha en fortsatt trevlig söndags kväll !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar