onsdag 17 november 2010

snart.....

Ligger fortfarande sjuk, men börjar ändå se ett slut.
Upptäckte i går att jag kan börja julpynta nästa vecka , jippi.
Just nu är hostan värst, och nästäppan som i sin tur ger besvär med bihålorna.
Men som jag sagt förut...SINOVA.
Helt underbart för nästäppan.
Inga nya kort har jag att visa, men jag tror inte förresten att jag visat mitt fina skinn.
Minns på 70- talet dom färgade skinnen.
Var på Röda Korset och hittade detta fina röda skinn, för ENDAST 30 kr.
Det kommer jag att ha framme nu i juletid.
Nu hoppas jag att ingen annan drabbas av denna låååångvariga förkylning , och att vi alla får vara friska läääääääängeeeee.
Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Fällen är underbar, jag hoppas att din förkylning inte blir lika långvarig som min. Kyra på dig vännen Kram //CAmilla

    SvaraRadera