tisdag 30 november 2010

Allt står stilla...

Allt står still hemma hos oss nu.
Jag har ont i ryggen, och då kan man inte göra mycket.
Visar här mina egen målade tomtepar.
Tror aldrig att jag visat min kyrka.


Den har fått sin plats på skåpet i köket.


Mormors gamla hylla har också fått sig lite pynt.
I dag är även Lovisa hemma med feber, men som jag skrivit tidigare är det ju dags för "tankning" i morgon.
Mina har sin sista dag i dag, för man får inte praktisera i December.
Tycker kanske att man skulle ha sagt det innan hon sökte plats, för nu blev det ingen lång praktik nämnligen.
Men jag kan få lite hjälp här hemma i stället, så för mig blev det bra...


Nu ska jag smörja svanken och ta ett piller, så kanske...

Kram Åsa





1 kommentar:

  1. Så mysigt du har julpyntat:) Kyrkan är riktigt vacker. Är in då och då på Kupan för att hitta en kyrka. Syrran fick tag på en jätte fin kyrka förra året för 40 kr. Ha det så bra , Kram från Åsa

    SvaraRadera