fredag 19 november 2010

KONST

25- år åt Skellefteå kommun.
Börjar med att visa mina 2 hönor.
Man får ju då välja mellan klocka, konst eller en medalj,
Själv valde jag konst.

Så äntligen efter nästan 1 år lyckades jag ta mig iväg och handla.
Dessa 3 tomtar fick också följa med hem.





Ganska så söta, men barnen tyckte att dom såg elaka ut.


Sist men inte minst köpte jag dessa 2 katter, dom ska inte stå i trappen, men jag ville fota dom.
Allt inhandlades hos ENI i Skellefteå.
Roligt var det att när jag kom hem hade jag ett brev från kommunen, där dom uppmanade mig att handla för mitt presentkort.
Det gällde bara till sista december.

Nog har jag haft en trevlig dag idag, med spenderar byxorna på...
( och ändå har det inte kostat mig något.)
Ha nu en trevlig fredags kväll.
Kram Åsa






1 kommentar:

  1. Det sägs att småtomtarna ska vara lite arga av sig. Du fick mycket för pengarna, nästan något för varje årstid. Skönt att shoppa. Kramar. //Camilla

    SvaraRadera