torsdag 25 november 2010

Jul, jul, strålande jul.

Heter man Mikko och är liten, har man det svårt att gå ut i snöstormen och göra sina behov.

Ljusstakarna har kommit upp.
Ser ni mitt fina röda skinn, det får ligga på soffryggen.
Tyvärr vill gärna Brorsan snutta på det, så man får vakta honom.

Vårat kök har 2 fönster, och ska jag vara ärlig, så har fönstret som inte är i bild inte fått sin julklädsel ännu.
Man behöver väl inte göra allt på samma dag.

Här råder snöstorm... Har varit på syjunta i stan och det var inte roligt att köra bil.
Vi har en så lång uppfart, och den var igensnöad, och gubben var borta på Hockey när jag kom hem.
Så det var bara att börja skotta.
Nu skottade jag bara så pass att vi fick in 2 bilar, får skotta mer ordentligt i morgon.
Nu ska jag gå och lägga mig.
Kram Åsa




1 kommentar:

  1. Vilket underbart rött skinn. Kul att du är med i min utlottning.
    Länka är jättelätt...som allt annat man kan...du sparar ner bilden från mig tex, klickar på "lägg till gadget" och sen på "bild". Skriv in texten och länken till min blogg. Ladda upp bilden. Spara. Klart. Sen kan du ju flytta den hur du vill på din blogg.
    KRAM

    SvaraRadera