onsdag 24 mars 2010

Äntligen hemma !

Efter en låååång dag på lassa är vi nu äntligen hemma.
Lovisa hade 38,7 i morse, så dom tvekade innan dom gav henne droppet.
Men eftersom hon hade feber förra gången också, så fick hon det till slut.
Vi hade turen att farmor tittade förbi med lite fika.
Sen berättade Lovisa för Ulla på lekterapin om hennes felköp på tradera,
och då visade det sig att hon hade också lyckats köpa blu-rey filmer.
Dom hade hon ingen användning av, så Lovisa fick 3 st, varav 2 hade plasten kvar.
Så nu blir det att ta kort och lägga ut på tradera.
Ja, efter en heldag på lassa är man ganska så tom i knoppen, så nu ska jag bara åka och hämta Maja på bowlingen , sen tror jag att John Blund väntar på mig.
Sov Gott !

2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Jag har hjälpt mor att lägga ut fina saker på tradera. Synd bara att inte jag får handla. Kanske tur egentligen eftersom jag redan har överfullt! Kram på dig! kicki

    SvaraRadera
  2. Så skönt för er att vara hemma...hm vad tror du om att shabba mina gammla kökstolar??? Dom är ju i björk tror jag plus lackade....tror du det funkar eller måste man slipa bort lacken först??? Kram till er alla

    SvaraRadera