söndag 28 mars 2010

söndag kväll

I morgon 29 Mars fyller min man år !
Hela 46 år.
GRATTIS gubben min.
Visst ser det härligt ut ?
Här är flickorna på mitt jobb i solrummet.
Man kan "åka" till Bahamas och vila i solstolar till minst 30 grader.
Helt underbart.
Känner att vi kan behöva lite sol nu.
Tror det snöar lite mindre nu, men oj vad jag har skottat.
Lovisa är piggare, men fortfarande 38,2 i feber.
Hon vill en stund till skolan i morgon, men det får morgondagen utvisa.
I dag har jag varit på 2 loppisar, men hittade just ingenting , men det var väldigt trevligt.
Har hunnit baka 2 sorters kakor +målat mormor Majs hylla 2 varv.
Snart kommer resultatet.
Nu ska jag gå in på Tradera en stund innan jag knoppar in för i dag.
Vi hörs i morgon.

1 kommentar:

  1. Idag har jag haft felaktig tidsuppfattning. När klockan var 6 så trodde jag den var 3....
    Jag tänkte ringa tidigare om morgondagen gällande Mickes födelsedag. Fråga Micke om det går bra på tisdagafton kl 7? I morgon hinner vi inte förbi. Passar inte tisdag så kanske vi kan ta det under påsken! (Jag tror / vet att Micke nog har annat för sig på tisdag!!! Eller tror du han kan tänka sig kalas i stället för hockey???? Hoppas Lovan orkar med skolan en stund i morgon./Kram Kicki

    SvaraRadera