torsdag 18 mars 2010

snart ...

Snart får väl vi också in våra fönster i stugan.
Den här stugan bygger en arbetsledare till Mikael i Boviken.
Förstår inte varför bilderna skulle bli så mörka, men nu har jag planterat om lite blommor och gett dom nya krukor.


Hade svarta förut men det känndes fel nu i allt vitt.
Synd bara att krukor ska vara så dyra.
I dag har jag 2 flickor hemma.
Maja hade över 39 grader i går, men är redan piggare i dag.
Lovisa envisas fortfarande också med över 38.
Jag och Lovisa ska hämta Ellen i dag, så hon får följa oss och gratulera Dennis, som fyller 1 år.
Lovisa har ju inget smittsamt så bara hon orkar får hon göra saker, och det här blir lite omväxling mot att bara vara hemma.
Nu ska jag fortsätta och städa.
Hörs i kväll !


3 kommentarer:

  1. Så fint du har det....snälla kom hit och hjälp mig oxå:) Förstår att ni längtar till stugan blir färdig , kommer bli jätte fin tror jag!!!
    Hoppas ni hade det kul hos lilla Dennis , jag hoppas ni tog några kort. Kram

    SvaraRadera
  2. Det blev jättefint. Hälsa krya på tjejerna från mig. Dennis har somnat och karlarna sköter sig OK. Han har bara vaknat en gång ännu, letade tutten. Få se hur kvällen fortlöper.
    Sköt om dig. Om du ser detta efter halv åtta hos mig kan du slå en signal. Kram

    SvaraRadera
  3. Åhhh jag bara älskar ditt köksfönster......
    Tack för att du och Lovisa tog hand om Ellen idag och firade lilleman med henne.
    Kram och godnatt!

    SvaraRadera