lördag 20 mars 2010

Jobbat hårt.

Titta vad jag hittade på vinden.
Den här hyllan är i från min mormor, och nu ska jag shabba till den och hänga den i rummet.

Jag har faktiskt jobbat på bra i dag.
Långpromenad med Mikael och hundarna först, sen har jag målat färdigt en stol.
Shabbat till mina lampor som stod i rumsfönstret har jag också gjort.
Sen har jag börjat måla en hylla med lådor som Mikael ska få ha sina papper i, för annars ligger dom bara på micron och det är ju inte så fint.
I kväll är det hockey så det ska Micke på, vi andra sitter nog hemma och kollar körslaget som har premiär i kväll.
Få se om vi hinner till stugan i morgon förmiddag eller.
Vi hörs !


2 kommentarer:

  1. Jag älskar din gröna hylla. Den kommer att bli superfin. Vad du varit duktig.Kram från mig till dig!/Kicki

    SvaraRadera
  2. Tala om att jobbat på. Tänk vad som kan finnas i gömmorna hemma. Tur att du inte kastat allt ;-). Vi hörs. Kram//Camilla

    SvaraRadera