torsdag 4 mars 2010

droppdag.

Så var då denna droppdag över...
L. fick ta mycket med prover, hoppas dom finner nåt så vi kan få bukt med febern.
Farmor kom förbi, och hade en present med till lollo.
En tröja som hon planerade att köpa, så hon blev väldigt glad.
Annars har jag hunnit förbi röda korset, och där köpte jag en bänk, en hängare med krokar och ett träbrödfat, allt ska shabbas.
Väl hemma värmde vi köttsoppan, mums.
Sen är det hockey i kväll, så Micke ska i väg.
I morgon fredag får Lovisa vara hemma, för nästa vecka har dom ju sportlov och jag vill att hon ska vara piggare då.
Nu ska jag sätta igång med målarpenseln igen.
Vi hörs !

2 kommentarer:

  1. Det är lovisa värd! Hoppas febern går bort snart. Vad kul att du hittade något på röda korset. Ser fram emot resultatet. Helg snart igen. Vi ses och hörs. Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Kan man kanske lämna in några saker hos dig och få dom målade???? Jag kan då ta dina hundar på en långtur i skogen;) Jag var faktisk på ett inredningsparty för 2 veckor sedan och där fanns det jätte mycket "shabby saker" jag beställde 2 shabby chic lyktor. Fick dom i går och dom är bara för snygga och fina. Så har hunnnit tända dom nu i kväll. Men har lite svårt att se på tv för mina ögon dras bara mot dom ur läckra lyktorna;) Nu är det snart Let´s Dance. Kram till er från oss:)

    SvaraRadera