lördag 27 mars 2010

Snö, Snö, Snö.

I dag har Mikael fortsatt och skotta.
Han har gjort stora högar mot havet, där ska jag byggasnögrottor och ligga och sola.
Tråkigt bara att det snöar hela tiden.
Mikael fick lov att köra förbi hemma och skotta en gång till innan han lämnade tillbaka traktorn.
Hoppas bara inte det snöar så mycket att vägen till stugan snöar igen, det kallas för otur i sådana fall.
Nej vi ska inte vara så negativa.
I dag har jag också hunnit med Lovisa på stan.
Hon köpte själv 2 väskor och så fick hon en fuskpäls som var på rean + ett par vårskor.
Hon var så lycklig.
Sen har jag kollat upp hur länge hon haft feber, och det är hela 8 veckor nu.
Nej, nu ska jag gå ner till Mina i källaren, för hon hade något som hon ville visa.
Med gemensamma krafter kanske vi alla kan be att det ska sluta snöa !
Hej då !



4 kommentarer:

  1. Hur gick det med kniven under madrassen?
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Vad du hinner med saker varje dag. Du är duktig du! Sköt om dig. Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Man börjar vara riktigt LESS på snön nu!
    Men desto mer tid till annat pyssel då...
    Skönt att ha en traktor ändå, det är snudd på att man funderat på att investera i en sån i år.
    Hoppas det går bra med ditt shabbande!!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. Håller bara med att nu får det vara NOG!!!!
    Hoppas ni har haft en fin söndag trots snövädret. Kram från mig

    SvaraRadera