torsdag 25 mars 2010

Trevligt!


I eftermiddag mötte jag mina arbetskamrater i Bureå, där vi hade mat med och firade Eva som ska fylla hedrade 50 år.
Bara att gratulera!
Vi hamnade på fritidsgården där vi hittade en skatebord ramp, så vi bestämde oss för att spela Eva ett spratt, och säga att hon skulle måsta åka.
Hon fann sig bra och åkte en liten tur.
När jag åkte hem hade det börjat snöa.
Är detta sant, tänker jag.
Är så less på snön...
Ingen doktor har hört av sig i dag heller.
I morgon ska Mikael ta ledigt, för han har fått låna en traktor, så han ska till stugan och skotta rent.
Bra för då kan vi kanske börja bygga igen, då man kommer fram med verktyg och maskiner.
Nej nu ska jag sluta för i dag.
Tack för att du tittade in på min blogg.

2 kommentarer:

  1. Inget att tacka för. Alltid lika trevligt! Kram och godnatt, Kicki

    SvaraRadera
  2. Testade du att skate då??? Du äger!!!
    Hoppas ni får en mysig fredagkväll hälsa flickorna och micke...

    SvaraRadera