torsdag 11 mars 2010

Trött!

Torsdag kväll och jag är trött.
I dag har jag varit till frissan, och tur var väl att jag sa att hon inte fick ta så mycket.
Annars hade hon nog tagit fram rakhyveln, för så mycket kortare kan jag inte ha.
Är trots allt nöjd.
MEN, jag fastnar inte på bild, så ni får se själva då vi ses.
Lovisa är inte pigg, 38,7 morgontemp...
I morgon ska Mikael, Mina och Maja åka till Piteå för att hälsa på lite släkt.
Jag stannar hemma med Lovisa, för trots att hon inte har nått som smittar, så orkar hon ingenting.
Hoppas att vi får svar på några prover i morgon, så det blir nån medicin som gör henne piggare.
Ska försöka att slipa dom 2 stolarna som är kvar och måla första varvet.
Sov gott!

2 kommentarer:

  1. Hej Åsa
    Du blev skitsnygg i din nya frisyr, du ser ut som 20 igen Kram från svärmor

    SvaraRadera
  2. Vill bara säga hej och kram! Kicki

    SvaraRadera