fredag 5 mars 2010

Dennis på besök.

Söta Lovisa med söta Dennis på promenad.
Flickorna leker med Dennis.

Visst är han söt !
Vi hade tur att mormor Camilla kom förbi med Dennis så vi fick mysa med honom en stund.
Annars har inte hänt så mycket.
Mikael tog hundarna till stugan så jag lyckades städa i lugn och ro.
Sedan for jag och Mina och handlade, unnade mig en bukett med vita tulpaner,
min favorit blomma.
Har börjat måla brödfatet och trähängaren.
Lovisa är inte pigg.
Verkar som om promenaden i dag blev för mycket.
Nu ska Lollo ha datorn, hon står och hänger över mina axlar, så jag säger fortsatt trevlig kväll.



4 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig stund, synd att det blev för mycket för L. Ha en trevlig kväll så hörs vi. Kram

    SvaraRadera
  2. Så stor Dennis har blivit! Gillar allt pyssel som du visar upp, tycker själv att det är riktigt roligt att förvandla loppisfynd med lite färg och fix.

    Såg även de söta dammsugarna som du har gjort. Melker tycker att det är så roligt att låtsasfika så jag har funderat på att köpa hem såna, men inte fått det till att bli. Frågan är då om du stickar såna på beställning? Tre stycken funderar jag på i såna fall...

    Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. Han är ju för söt lilleman , men vi längtar till helgen för då får vi oxå träffa och pussa på han. Fina bilder har ni tagit på han och flickorna. Kram till er alla.

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder! Nu är det viktigaste att Lovisa får bli riktigt pigg igen! Vad du är klok som unnar dig tulpaner. Hoppas vi ses i helgen. Camilla från Gbg kommer nästa helg, hon vill säkert träffa dig. Vi kanske kan gå på lilla Marie eller nåt!/ Kram Kicki

    SvaraRadera