måndag 8 mars 2010

Äntligen Måndag !

Vilken dag det var i går.
Jag hade så ont i rygg och nacke så jag kunde inte göra någonting.
Det blev inget möte med mina gamla kompisar heller.
Kontaktade också Barnkliniken, för jag tror inte att dom förstår hur Lovisa mår.
Pratade med en av Lovisas doktorer i morse, och just nu väntar vi på ett provsvar.'
Jag föreslog vätske dropp också eftersom hon haft feber så länge borde hon vara uttorkad .
Så nu väntar vi att någon ska ringa igen...
I dag har jag varit till soptippen med en massa skräp, det är så skönt när man varit dit.
Nacken känns fortfarande så det har blivit lite smärtstillande i dag.
Solen har skinit, men gud vad det har blåst...
Började städa upp altan, för snart kan man börja sitta och sola där.
Hade tänkt göra det i dag, men det var inte tillräckligt varmt än.
Vi hörs !

3 kommentarer:

  1. Hoppas de ringer snart och att du får ett svar. Sköt om DIG också! Kram //Camilla

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får ha mindre ont i morgon och att Lovisa får må bättre! jag var ute med Wilma i kväll och det kändes som iskylan skulle blåsa genom skallen min...hade mössa men det kändes inte. Ta det vackert i halkan. Kramar i massor Kicki

    SvaraRadera
  3. Usch då att vara dålig jag håller tummarna att du ska få det bättre i nacken och att Lovisa blir kvitt sin feber. Hoppas ni får en riktigt bra natt, Styrkekramar till er alla...

    SvaraRadera