måndag 1 mars 2010

snö snö snö.

I dag har alla barnen varit i skolan så jag fick ung. 4 timmar för mig själv.
Passade på att vila lite efter snöskottningen på morgonen, såg Hem till gården och stickade 2
dammsugare.
Så när Lovisa kom hem var hon slut och naturligtvis hade hon feber IGEN.
Åkte på lassa och fick träffa doktorn och ta lite prover.
Dom visade inget speciellt förutom väldigt låga neotrofila = infektionskänslig...
Maja hon sov redan vid 6 i afton, hon kände sig också hängig.
Just nu är Mikael ute och skottar snö från balkongen och altan taket, hurv.
Törs inte se på .
Nu ska jag koka kaffe till min man så det är klart då han kommer in.
Och naturligtvis ska jag se halv 8 hos mig.
Vi hörs.

2 kommentarer:

  1. Maten såg väldigt god ut

    SvaraRadera
  2. Här har vi hållit oss inomhus förutom korta rastningar ute med tikarna. Det blåser och vräker ner snö , så vi tänder ljus och myser bara. Hoppas ni har haft bättre väder än oss i dag! Kram och hälsa med dig....

    SvaraRadera