fredag 12 mars 2010

fredag

Fredag och Mikael, Mina och Maja har vi skickat iväg till Piteå.
Lovisa tog Alvedon och följde med och köpte Mickes födelsedagspresent, +lördagsgodis.
När vi var på väg hem ringde mobilen och det var farmor som sa att hon ,mormor och morfar stod utanför oss och undrade var vi var.
Så det blev bara att skynda sig hem och sätta på kaffepannan.
Nu har jag ÄNTLIGEN slipat en stol och målat 1:a varvet.
Jag har ju en hel del grejer kvar att shabba till.
I morgon ska jag och äta lunch med Kicki och Camilla från Göteborg, det ska bli trevligt.
Nu ska jag börja städa så det är fint då dom kommer hem.
Kram ÅSA

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni haft en bra dag. Jag är så nyfiken och se dig efter din makeover. Men vi håller oss borta ett tag ;( suck! kram!!

    SvaraRadera
  2. Hej
    tack för kaffet
    Svärmor

    SvaraRadera