tisdag 9 mars 2010

Skruttan

Sitter här på lassa.
Lovisa är kopplad till dropp. Hoppas det räcker.
Annars blir det kortison som vanligt och det kommer inte att bli lätt att få henne att ta dom.
Hon är ju stor nog att veta biverkningarna...
Jag har i alla fall bjudit henne på kina mat i afton, det gillade hon.
Vi ska ha dropp 1 timme till, sedan får vi åka hem på permission.
Kl 8 i morgon bitti ska hon och Maja klippa sig, hoppas hon orkar.
Hon har längtat så, så jag tror hon biter ihop.
Sedan blir det lassa igen, för ev mer dropp.
Nu ska jag fixa lite cacaocream till Lovisa.
Kram ÅSA

4 kommentarer:

  1. Jag hoppas hon blir bättre snart och vilken styrka du har, du är toppen Åsa. Kram från en annan Åsa:)

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående "talare" Kram från en 3:e Åsa

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna att det snart vänder, tänker på dig som de tidigare sagt är du toppen du är en klippa. Hälsa Lollo från mig. Kramar till er båda.

    SvaraRadera
  4. Miljoner kramar till er båda/Kicki

    SvaraRadera