måndag 22 mars 2010

shabby

Den här fina koppen fick jag av Johan och Åsa tusen tack !
Som ni ser i bakrunden har jag målat våra köksstolar vita och satt namn på dom.
Jag hade ju lovat före och efter bilder på skålen jag köpte i fredags, och nu är den klar.


Svårt att ta bra bild, men den blev jätte fin!


Så nu får den pryda köksbordet med ett porslins ägg i.
I dag har faktiskt Lovisa varit en stund i skolan.
Hon fick åka taxi dit och så åkte jag och hämtade, så hon kunde ta syrgas direkt efter skolan.
Sen har jag varit ute på promenad med Camilla, en timme och det kändes skönt.
Nu ska jag fortsätta med middan, sen blir det tv:n tror jag.
Vi hörs!



1 kommentar:

  1. Åhhh sååå fin koppen är. Undra vad det är i mitt paket? Skålen vart också bara såååå fin!
    Roligt för Lovisa att vara i skolan en stund.
    Kram på dig! / Kicki

    SvaraRadera