måndag 19 april 2010

Är jag sjuk?

Visst är den söt min nya Te låda! Var förbi en av mina favoritbutiker och hittade denna.
Bibo, heter den.

Jag tror jag är SJUK!
Har inte målat någonting sen storskåpet, har haft slut färg.
Men tänkte jag skulle vänta tills det var extrapris på färgen, allt för att jag skulle ta det lite lungt .
Men i dag var jag tvungen att köpa färg, för det kliade i hela kroppen.
Så nu har jag börjat måla 4 änglar, 1 fotoram, 1 lampa, 1 spegel och 2 små hyllor.
Visst hade det varit bättre om jag köpt färg direkt, och målat nån grej per dag, Nej inte jag.
Nu skulle allt göras.



Dessutom fick jag för mig att jag skulle baka bullar.
Nu är det så härligt på dagarna, så man sitter gärna med en kopp kaffe, och kanske en god vän i solen på altan, och då behövs det bullar.
I morgon ska jag och Lovisa äta lunch på stan, innan vi ska på lassa.
Nej, nu ska jag kika in till er andra en stund och se vad ni haft för er.
Hej då!



1 kommentar:

  1. Bullarna var mycket goda.ja jag tycker det är bättre att göra en sak i taget istället för jätte många
    Kram Lovisa Ö

    SvaraRadera