fredag 23 april 2010

Fredags mys

Tänkte jag kunde visa mina fina vägghyllor som kommit upp.

I dag har jag kännt mig slut, kanske har det blivit för mycket rantande på slutet.

Låg i soffan till kl 12 och bara såg på Tv, inte riktigt jag.

Men det var skönt.

Sen tyckte jag väl att jag varit lat, så jag satte igång med målandet.

Har börjat måla en koffert, ett pelarbord och 1:a gungstolen.

Sen sist men inte minst, vi har haft grill premiär!

Mums så gott det var. Vi festade på ett glas vin till, inte riktigt det vanligaste i vårt hus.

Alltid ska nån skjutsas eller hämtas osv, men nu hade vi Mina hemma, så vi sa att blir det nån körning så får hon göra det.

Nej, nu ska jag fortsätta njuta av fredagen.

Trevlig helg !


3 kommentarer:

  1. Vilket tempo du har! Eller så är det jag som inget tempo har? Dukarna på tradera blev för dyra för mig. Men det kommer fler.
    Har målat ett varv till på lilla byrån. Ska nu sätta mig i soffan med Ellen! Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Glöm inte NJUUT vännen, Kram från oss alla i Jäkkvik.

    SvaraRadera
  3. Visst är det gott med grillat, vi har haft premiären tidigare om vi grillade igår vi också. Ni är välkommen på fika i dag om ni vill. Jag åker iväg en sväng med E vid halv två och blir väl borta ca 1,5 timmar. Ha det gott kram.

    SvaraRadera