torsdag 15 april 2010

torsdag

I går efter droppet skyndade vi oss till farmor och farfar, för där var Alma.
Farbror / husse Johan väntade snält tills vi kom för att se damen.
Och hon var jätte fin!
Lovisa har även i dag varit i skolan några timmar, men då hon kom hem fick hon veta att hon inte får gå i morgon.
Det är hon inte glad för, men askan i luften är inte bra för dom med lungsjukdommar och ska nån bli sämre, så då är det hon.
Därför får hon stanna hemma och inne i morgon.
Maja hade feber i dag, så hon blir också hemma.
I morgon ska jag med min mamma på stan och köpa lite kläder.
Kanske hinner jag förbi Röda krysset också.
Tjingeling.

3 kommentarer:

  1. Tack för dom fina hyllorna och stort tack för trevligt besök som förgyllt en vanlig torsdag till något mycke bättre. Kram och godnatt. Nu är jag trött...Kicki

    SvaraRadera
  2. Vilket par dom är!!!!Hoppas allt är bra med er alla. Nu är jag trött efter vår öl torsdag.
    Kram från lilla jag....

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas också att du hinner förbi röda "krysset". Kanske vi hörs. Kramar från mig//Camilla

    SvaraRadera