söndag 11 april 2010

När katten är borta...

Dessa 2 lampor köpte jag för en billig peng på Auktion för kanske ett år sedan.
Tänkte att dom kunde bli fina i stugan.
Nu har jag målat den ena och limmat på pärlfrans.
Ska limma på en bred spets på skärmen också, men jag hade för kort hemma.

Det är inte lätt att ta bra bilder, men ni kanske ser skillnaden.
Ja, i dag är Katten borta så då dansar Råttan på bordet...
Jag började slipa svart skåpet i vardagsrummet direkt bilen var utom synhåll.
Har målat ett varv vitt, och det ser bara bra ut.
Nu ska jag och Mina åka iväg på lite loppisar och se vad som finns att fynda!!!
Tjingeling.

1 kommentar:

  1. Vilken skillnad! Svårt att tro att det är samma lampa. Du är så duktig att se potentialen hos saker och ting. Hur det kan bli om du gör si eller så, det har jag tappat.

    SvaraRadera