tisdag 27 april 2010

Resultatet.

Kolla in GRATIS bordet !
Det blev lite skillnad.

Har varit på lassa i dag med Lollo, tagit lite prover och så.
Ska tillbaks i morgon.

Mikael ligger sjuk, på övervåningen, så därför fick jag åka och besikta bilen.
Den gick igenom som väntat.

Här sitter vi och väntar att öringarna,som farfar fått ska bli klara.
MUMS!

Med 2 hundar i huset kan jag bara meddela att golvet ALDRIG känns rent just nu.
Men det är väl torrt ute snart.

Nej, nu väntar maten.
Tjingeling.



6 kommentarer:

  1. Snyggt säger
    Svärmor

    SvaraRadera
  2. WOW....!!!! Du är duktig du;) önskar jag hade din energi att göra något åt mitt hem....fast jag tycker det är skittråkigt att pyssla det är bara inte jag!!! Fast i mitt andra liv kanske intresset vaknar till liv!!! KRam på er

    SvaraRadera
  3. Suuuperfint:))) Vilket lyft det blev med det nya!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. Åh så fint. Jag vill härmas.... Kram Kicki!

    SvaraRadera
  5. Det vart jättefin synd bara att man inte får sitta där och äta ibland ännu hahaha
    Kram Lovisa

    SvaraRadera
  6. Åsa vad du är duktig! Kram från en annan Åsa som inte är lika flitig.

    SvaraRadera