lördag 17 april 2010

Flickorna sjuka!

I dag har just ingenting blivit gjort.
Kl är nu snart 22.00 och jag har nyss målat en gammal ängel svart.
Mikael tyckte väl inte riktigt att jag var klok, men den kommer säkert att bli finare vit och shabbad, eller vad tror ni?
Maja och Lovisa har varit inne hela dagen i dag.
Maja är jätte förkyld med jobbig hosta.
Lovisa hade feber IGEN...
Vi har ju börjat trappa ner på kortisonet nu.
Kanske räckte inte dosen riktigt till, för hon har inte velat prova feber så vi har fått se om hon var feberfri, men hon har varit piggare i alla fall.
Vi börjar väl vara uppe i 10 veckor nu med feber, när ska det vända.
Och sen denna vulkan som sprider aska över vårt avlånga land, hoppas den försvinner snabbt.
I morgon ska Mikael spela Bowling i Piteå , kvalspel inför elitserien.
Man både vill och inte att dom ska vinna, vinst betyder trots allt mer långt borta spel, i södra sverige, så ni kanske förstår vad jag menar.
Nej nu ska jag slappa framför Tv:n
Vi hörs!

3 kommentarer:

  1. hoppas tjejerna kryar på sig och hoppas Micke vinner i morgon. Blir kul om vi får låna Brorsan i sommar ett tag!!! Vinet var super gott men trött blev jag så nu ska jag lägga mig ner och sussa. Godnatt på er, KRAM

    SvaraRadera
  2. Gjorde du en ond ÄNGEL eller hahaha
    Kram Lovisa

    SvaraRadera
  3. Tack själv för besöket! Nej, det blev inget solande idag, det kom besök o sen var det en del annat att fixa, sen var solen borta:(
    Ängeln blir superfin vitshabbad! Om du visste så många gånger jag blivit tokigförklarad härhemma för mitt målande men nu är dom immuna:)
    Vi ses på torsdag för lunch då! Mysigt!
    Kram Cilla

    SvaraRadera