tisdag 20 april 2010

Tisdag!

Så här blev den svarta ängeln.
Dom här hemma höll med om att den var finare shabbad.
Syns inte så bra, men en shabbad ram med gammal Amerikansk tidningsskrift.
Inte så tokigt.

Den lilla spegeln bakom ljusstakarna blev också klar i dag, så jag passar på att visa min fina ängel som jag fick en jul för länge sedan av min man.
I dag har jag bjudit Mina och Lovisa på lunch.
Vi åt på Wook`n Roll, mums.
Sedan blev det en tripp på lassa, innan vi fortsatte till solbacken för diverse inköp.


Ska försöka städa lite nu, men jag har så ont i rygg och nacke, så jag tror jag tar lite Alvedon, 1 kopp kaffe och sätter mig i soffan en stund först.

Kram !





1 kommentar:

  1. riktigt ljust och fint du har det, inte för att det inte var fint före för det tycker jag alltid att du har. vi hörs kram! Camilla

    SvaraRadera