måndag 12 april 2010

Måndag

Ja, nu är det svarta skåpet vitt och shabbat.
Bilder tar jag i morgon i dagsljus .
I dag har Lovisa varit i skolan , det märktes att hon längtade.
Hon hade feber på morgonen, men nu i kväll var hon feberfri.
Jag och Mikael var en sväng till stugan i dag, och även där smälter snön.
Sen åkte vi förbi Kicki och Jonas och fick oss kaffe och Idas goda kladdkaka.
I dag har jag även lämnat in datorn som Mikael fick i present, för den är så seg att den inte går använda.
Dom försökte med att skylla på att jag köpt för liten, men då höjde Åsa på rösten, för jag hade minsann tydligt frågat om den skulle gå att användas som surf dator och fick hjälp att välja denna. Försäljaren såg att jag menade allvar och höll med om att den skulle duga till det.
Fick lämna den, så skulle dom titta på den.
Nej nu ska jag knoppa in.
Sov gott !

1 kommentar: