fredag 9 april 2010

fredag

Min gamla Kont, som vi har sockar och tofflor i.
Nu har den också fått en förvandling.

Tänkvärda ord !

Visst blev den fin, min kont ! I dag har jag, Lovisa och Maja varit en stund på stan. Vi tog en fika på Lilla Mari, med Kicki, Ellen och farmor.

Har fortfarande väldigt ont i rygg och nacke... Går som i dvala av all värk.

I morgon är det Lördag, då ska Lovisa och Ida gå på bio, det blir roligt för Lollo att hitta på något.Sen är det Bowliaden för Maja på Söndag i Umeå, och då ska vi hålla tummarna. Hon slog 191 i en serie i dag, så kanske , kanske.

Sov Gott !

2 kommentarer:

  1. Så fint du shabbar, jag hoppas på sol men tydligen så har den tagit semester från norrland!!! Kram och godmorgon på dig men jag säger godnatt efter en lång jobbar natt!!!

    SvaraRadera
  2. Den blev jättefin, men det är inget nytt, allt du gör om förvandlas till det bättre. Även om det var fint före också. kram CA

    SvaraRadera