torsdag 29 april 2010

dagens pyssel.

Ja, inte har jag suttit i solen och haft det bra.
Nej jag har pysslat på idag.
Här kommer några av dagens alster.
En utav ramarna som jag fick i går blev så här fin.
Har blivit så inspirerad av alla andra bloggare, som har så fint hemma.
Så den här skylten har fått ta plats på hyllan i köket.


Att ta kort på det man gjort, blir inte alltid rättvist, men i alla fall så hänger den här skylten nu ovanför dörren intill rummet, det är det första du ser när du kommer in i vår hall.
I bland känns det som om nåt är fel, men så länge jag är hemma och pysslar på går allt bra.
Men , det är inte längre lika roligt all lämna min trygga borg.
Kan det bero på uttmattningsdepprissionen???
Nej, vet ni vad, jag mår faktiskt ganska så bra nu, inga ångest attacker eller så.
Tur att det är vår och allt pyssel ute börjar nu.
ÄLSKAR att vara ute i solen...
Ska försöka ta det lite lugnare i morgon. ( man kan ju alltid hoppas)
kram !


3 kommentarer:

  1. Så fint med ramarna...gillade stark sista. Sitter med en kopp te och försöker få i gång min hals jag är otroligt hes. Härligt att du kan börja njuta av att sitta ute ett tag. Ångest är det väldigt länge sedan jag hade det men jag upplevde det jätte jobbigt....i stället slutade jag äta allt så jag rasade massor i vikt för när jag var så mager så låg jag på is med all mina känslor och det var skönt tyckte jag. Bättre mager och helst slut i kroppen tycke jag i stället för att äta och ha ångest.Hoppas ni får en mysig lördag och jag har beställt SOL. KRAM på dig

    SvaraRadera
  2. Inte tog du det lungt inte? Men det var väl inte annat att vänta, så som det kliar i dina fingrar;) Ha en bra dag kram camilla

    SvaraRadera