lördag 10 april 2010

Lördag kväll!!

Vilken röra!!!!
Lite skilnad tror jag.
Bar ut en massa jackor som inte användes + sorterade mössor och vantar osv.

Dessa tavlor hittade jag i skrubben då jag städade.
Skyndade mig och målade ramarna vita.
Det är min mamma som sytt dessa tavlor, som naturligtvis är finare i verkligheten.
När jag liks var i gång med penseln så målade jag en lampa som jag ropat in på auktion, och limmade fast en pärlfrans.
Ska ta kort i morgon då den är torr.
Ja, i morgon blir det bara jag och Mina + hundarna hemma.
Dom andra åker till Umeå och kollar på Maja då hon tävlar.
Håller tummarna, för går det bra får hon sej en Stockholmsresa igen.
Men i år får hon kämpa mer, för hon har mer motstånd.
Men jag håller tummarna ändå.
Vi hörs !



2 kommentarer:

  1. Vilka snygga tavlor - och vilken tid det skall ha tagit att brodera dem!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Vad du är duktig, du får gärna komma hit och hjälpa mig med förrådet;). Ska ni vara hemma i afton eller vad har ni för planer idag? Funderar på att ta en cykeltur;) Nu ska jag plugga. Soliga kramar.

    SvaraRadera