måndag 26 april 2010

vilken dag.

Kolla vad min granne hade kastat !
Frågade snällt om den skulle kastas, och det skulle den.
Så jag fick ta den.
Tänk så bra att det redan var svart...
Hoppas ni håller med om att det är dags för nytt bord.


Dekorerade också kofferten.
I natt mina vänner har jag sovit ca 2 timmar på morgonsidan.
Har haft fruktansvärt ONT i käken.
Så mellan målningarna har jag varit sängliggandes.
Låg med kylklamp mot käken hela natten, kanske inflammationen lagt sig.
( hoppas jag i alla fall )
Min käre man har ännu inte sett att rumsbordet är utbytt.
Har lagt en lapp med NYMÅLAT + Jag älskar dig också ! på bordet.
Han börjar vara less på mitt målande, men det är så roligt, så jag har inga planer på att lägga av.
Hoppas på en lugn natt.
Sov Gott !


5 kommentarer:

  1. Och jag som tyckte att jag fyndade igår... Du ska då alltid vara värst! Måste bara säga att bordet kommer att bli ursnyggt. Helt i min smak. GRATTIS: Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. hehe, älskar din inställning;) Lapp nr 2 gör susen för en karl som börjar bli less:)))
    Hur tur får man ha?! Vilket fiint bord! O jag håller med, det var dags för ett nytt! Får man det sen gratis är det bara att tacka o ta emot!
    Illa med käken, hoppas du blir bättre!!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Lilla gumman!! det blir nog bra med stenbordet i stugan.;)
    Din lilla gubbe.

    SvaraRadera
  4. HIHIHI, tänkte fråga vad gubben tyckte men ser det själv. Tala om att du ibland har en sån otrolig tur, Gratis och allt. Som de säger på jobbet gratis är gott. Men är det även snyggt så har man dubbel tur. Ha en bra dag, jag hoppas att käken börjar ge med sig. Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Det blev jätte fint :) älskar bordet.
    Jag borde inte ha sagt att det var fult i början skulle ha väntat tills det var klart.
    Kram Lovisa

    SvaraRadera