söndag 11 april 2010

Loppis.

Hejsan !
Kl är 20.10 och jag är helt knäckt...
Att vara stress känslig och springa på loppisar det är inget att rekomendera.
Vilket liv att flacka fram och tillbaka på flera loppisar, nej, det är inget för mej i alla fall.
Jag fortsätter nog med Myrorna och Röda korset då jag själv vill och kan.
Stora svarta skåpet är nu på väg att bli vitt.
Har möblerat om lite också. Nu tycker ni kanske att jag får ge mig, men nya projekt är i huvudet, men ska ta det lungt i veckan .
Hoppas bara solen skiner, då är det lättare att sitta still och vila en stund.
Lovisa har nu varit feberfri i några dagar, så hon längtar tills i morgon då hon får åka en stund till skolan.
Håll tummarna att det inte triggar igång febern igen.
Nej, nu ska jag titta runt lite, innan jag somnar.
Sov Gott!

4 kommentarer:

  1. Ja loppis är inget för mig heller, just nu i varje fall. Jag har storröjt hela dagen och nu ser det än värre ut än när jag började. Jag behöver en veckas semester till!!!!!
    Kram och god natt! Kicki

    SvaraRadera
  2. Tog katten råttans påhitt på ett bra sätt, eller? Ta och vila. Micke har fått massera mig min rygg tar död på mig ikväll. Kanske inte så konstigt har suttit och pluggat nästan 30 timmar sedan torsdag. Sov gott, vi hörs.
    Kram//Camilla

    SvaraRadera
  3. Om jag skulle komma hem till er nu så skulle jag nog inte känna igen mig kan jag tro;)
    Om jag var rik som ett troll så skulle jag bjuda det på en spa weekend , så du kunde få koppla av!!! Kram och försök slappna av lite:)

    SvaraRadera
  4. Tack för ert trevliga spontanbesök. Vi tycker om Er. Kram Kicki

    SvaraRadera