onsdag 7 april 2010

onsdag

I natt har jag knappt sovit, min nacke och rygg är inte bra.
Jag fick av det sprängande huvudvärk och det hela natten.
Så i dag har jag gått på alvedon och tradolan, tur att dom finns.
Har varit en runda på second hand butikerna i stan, och ett och annat följde med hem.
Lyckades få tag på 3 underbara spetsar, som var virkade i tunnaste tunnt garn för bara 10 kr.
En vacker kanna också den 10 kr som jag redan börjat måla och den kommer att bli jätte fin shabbad.
Nej nu skäller hunden, så det är bara att klä på sig för kvällsrundan.
Kram alla!
Hoppas AIK vinner i kväll!

2 kommentarer:

  1. Du måste ta det lungt!!! Snart är väl hela huset shabbat om det fortsätter i samma takt.
    Krya på dig och vi håller oxå på skellefteå i kväll.

    SvaraRadera
  2. Du kan komma förbi imorgon em så kan jag massera dig om du vill. Med eller utan bänk? Sköt om dig kram.

    SvaraRadera