onsdag 14 april 2010

Tankning.

Lovisa och Karin på Barnkliniken.
Ja, i dag är det dags för "tankning" igen...
Var 3:e vecka är liksom jämt.
Tur att vi trivs bra på kliniken, den är BÄST!
Vi kommer att vara här åtminstone till 16.00 kanske längre.
Allt beror på hur droppet sköter sig.
I bland känns det som vi tillhör inventarierna, vi har trots allt sprungit här i snart 14 år.
I bland flera dagar i veckan , ibland under en längre tid, men framförallt alltid var 3:e vecka för dropp.
Tur att hon trivs där, hon får ju träffa lite folk då.
Dags för kaffe, och i dag kommer det nog att bli ganska många.
Kram vi hörs säkert i kväll!

4 kommentarer:

  1. Sätt på kaffet! Jag och Ellen är på väg! Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort på Lovisa och Karin. Hoppas ni mår bra, vi hörs. Kramar på er från mig.

    SvaraRadera
  3. Till veckan har jag mindre att göra, kanske bion och middagen skulle passa? Vi kanske skulle börja beta av "konstnärerna också ifall du har ork till det Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Tack för kakorna! Dom är underbara, jag skulle gott kunna föräta mig på dessa. Så fint skåpet blev. Du ska känna dig stolt och nöjd med allt du åstadkommer. För att inte säga att du är en fantastisk mamma med******************Kram Kicki

    SvaraRadera