lördag 3 april 2010

SAIK

Påskafton och Hockey !
Undra hur dom tänker?
I mitt hus försvinner åtminstone 1 person.
Men jag ska väl hoppas att AIK vinner.
Sen har jag förstått att det är hemma match på måndag, annandag påsk också.
Det var den påsken.
Hörs det att jag inte är någon hockey fantast?
I dag är i alla fall en ny dag, och jag ska börja måla syskrinet, som vi ska ha astma maskiner+ mediciner i. Väldigt praktiskt och snyggt hoppas jag det blir.
Och naturligtvis kommer jag att dela med mig av resultatet.
Solen lyser med sin frånvaro, men vad det har börjat tina, nu känner man att våren är på intåg.
Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Tack för igår, hoppas ni tittar in och äter en bit i afton också.

    SvaraRadera
  2. Kan du ha köpt högkopparna på ica måntro???
    Så ser min jobbar kopp ut och jag köpt den på ica tror jag! Njut av solen, KRAM

    SvaraRadera